mikheil marekhashvili მაინც არ პასუხობ რასაც ვკითხულობ. მგონია თავს არიდებ და გგონია ვინე გაგკიცხავს თუ იტყვი რო კი ვზეთავ დგუშს ან რაიმეს ვაწვეთებ ან მსგავსს რომ სულ ზეთში იყოს ან მეტი სიჩქარე ჰქონდესო.
თუ თავს არიდებ მაშინ გეტყვი რო ძააან დიდი ალბათობით ზედმეტი ზეთი დგუშში 1-2 ან მეტი პრობლემის თავი შეილება იყოს, უფრო მეტი დამნაშავე ვიდრე ფასკა, უფრო მეტი დამნაშავე ვიდრე ის რაც გგონია.
ჯაჯამ ახსენა ის რისი ტქმაც მინდა.
საიდან ვასკვნი რო "თავს არიდებ" ?
ციტატა(mikheil @ 17th April 2019 - 09:34 PM)
უბრალოდ ერთი ის არის რუმ სულ ახალი ვიყიდე და ალბათ 1 ყუთI ტყვია თუ მაქვს გასროლილი და მეეჭვება რაიმე სერიოზული პრობლემა ქონეს.
ბოლო პოსტში კი გიწერია რომ ბოლო 30-40 გასროლა არ ჰქონია კვამლი, ანუ გამოდის 1 კოლოფიდან ბოლო 40 სროლა არ ჰქონდა, მანამდე ჰქონდა. ანუ დიზელი აქვს ამ ხნის განმავლობაში.
პლიუს მაგას ზედა პოსტებს დიზელზე არ პასუხობ. მისდევ ფასკებს და ტყვიების შერჩევას.
თუ ისეა საქმე როგორც მე დავწერე, ჩემი აზრით დასაშლელია ეგ თოფი. მანჟეთი კაი დღეში შეილება არ იყოს და სწორედაც ეგ მანჭეტი შეილება იყოს ერტერთი დამნაშავე დიზელთან ერტAდ ის რომ არაზუსტად ისვრის.
აკვიატებაში რო არ ჩამეთვალოს და "მცოდნეს" იმიჯი არ შევიქმნა შეიზლება იცი მაგრამ მაინც ჩამოვწერ დიზელის და მანჟეტის გაფუჭებამ რა შედეგები იცის.
დიზელი იწვევს მანჟეტის დაწვას, პპლიუს მაგას სხვადასხვანაირი აალება და შესაბამისად სხვადასხვა სიჩქარე. (ჯაჯასაც უწერია).
დამწვარი მანჟეტი კიდევ კომპრესიას ვერ ქმნის და აქაც სიჩქარის არასტაბილურობამდე მივდივართ, პლიუს მაგას სიჩქარის ვარდნა.
აი პნევმატიკაში კიდევ ტყვიის სიჩქარის სტაბილურობა რამდენად მნიშვნელოვანია პცპ რო გქონდეს ქრონთან ერთად კი გეცოდინებოდა. ერთერთი უმთავრესია და კრიტიკულად მნიშვნელოვანია. აქ ყველამ იცის.